CA Service Desk Manager
A CA Service Desk Manager termék a CA Service Management termékcsalád része, amely integrálja a CA IT Asset Manager és a CA Service Catalogue termékeket is.
A Service Desk megoldás a kérésteljesítés, incidens-, probléma-, változás-, konfiguráció kezelés, szolgáltatási szint-, és tudásmenedzsment folyamatok szoros integrációjával támogatja az üzemeltetést. A CMDB (content management database) grafikusan megjeleníti a szolgáltatásokat és a rájuk ható IT eszközöket. A mobil megoldás és a kollaboratív önkiszolgáló felület modern felhasználói élményt nyújt az üzleti felhasználók és döntéshozók számára. Az önkiszolgáló felületen az igények rögzítése, megtekintése és tudásbázis bejegyzés keresése végezhető. A CA Service Desk megoldás beépített riportokat és szerepkörökhöz rendelhető műszerfalakat tartalmaz. Ezek segítségével a szolgáltatás minősége, a felmerülő kockázatok és költségek ellenőrizhetők. A CA Service Management implementáció érettsége tovább növelhető az ún. Quick Value tartalommal, amely több ezer fős online felhasználói közösség által megosztott service desk tapasztalatok és eljárások hozzáférését biztosítja.
A termék kiemelt funkcionalitása:
- integrált, átfogó szolgáltatás támogatás az alábbi folyamatokon keresztül: Incidens kezelés, Probléma kezelés, Eszköz-, és Konfiguráció kezelés, Változás kezelés, Kérés teljesítés, Szolgáltatási szint menedzsment, Tudásbázis kezelés
- modern, kollaboratív önkiszolgáló felület
- feladat automatizálás workflow támogatással
- mobilra optimalizált verzió
- integráció a CA Service Catalogue és CA IT Asset Manager termékekkel
- integrált beépített riportok
- Service Provider modell támogatása több tenantos verzióval
CA IT Asset Portfolio Management
A CA IT Asset Portfolio Management eszközkezelő szoftver szerves része a CA Service Management megoldásnak. A CA IT Asset Management két komponense a hardver, illetve szoftver kezelést biztosító CA Asset Portfolio Management és CA Software Asset Manager.
A termék biztosítja egy adott eszköz költséghatékony rendelkezésre bocsátását, a kihasználatlan eszközök átcsoportosítását, a szoftver licencek ellenőrzését. Támogatja a hardver és szoftver igénylések automatizált ellenőrzési, jóváhagyási és teljesítési folyamatait, valamint a szabályozásoknak, vállalati eljárásoknak való megfelelőséget. Segítségével kontrollálhatóak az informatikai eszköz kiadások.
A termék kiemelt funkcionalitásai:
- szoftver menedzsment: automatikus szoftver felderítés, licenc gazdálkodás támogatás, életciklus nyomon követés, szoftver könyvtár
- hardver menedzsment: felhasználók hozzárendelése hardware eszközökhöz, raktárkészlet nyilvántartása, életciklus nyomon követése
- pénzügyi menedzsment: költségek nyilvántartása, potenciális beszállítók nyilvántartása
- beszállító kezelés: garanciák, költségek nyilvántartása
- szerződés kezelés: szerződések összerendelése hardware és szoftver eszközökkel
- felhasználói felület és alkalmazás integráció a CA Service Management termékcsalád tagjaival
ca service catalog
A CA Service Catalog segítségével a felhasználók egy egykapus, web áruház felületen tudnak igényeket feladni. A CA Service Management megoldás részeként szorosan integrálható a CA Service Desk Manager termékkel.
A katalógusban szereplő szolgáltatások igénylése jogosultsági beállítással szabályozható. A szolgáltatások grafikus és szöveges formában is definiálhatóak, publikálhatók. A termék kezeli a jóváhagyási folyamatokat, pénzügyi elszámolásokat, rugalmas számlázási funkciót biztosít.
A termék kiemelt funkcionalitásai:
- katalógus struktúra, opcionális és kötelező szolgáltatáselemek csoportosítása
- önkiszolgáló ügyfélszolgálat: ügyfélhez igazítható felület, többtenantos kialakítás, igények feladása, és megtekintése
- többszintű igény jóváhagyás definiálása
- igények automatikus kiosztása megoldóknak, jóváhagyóknak
- átlátható szolgáltatás költségek és teljesítmények – költséghelyek nyilvántartása, pénzügyi kimutatások elkészítése
- MSP (Managed Service Provider) üzleti modell támogatása