Unity 2019.3 újdonságok
- Művész és tervező eszközök: Gyártásra kész 2D funkciók, Animation Rigging idővonal-támogatás, terep frissítések, Preset-ek és egy új, egyszerűsített DOTS-konverziós munkafolyamat.
- Programozó eszközök: Jelentős DOTS frissítések, verziószabályozás frissítése, profilkészítő eszközök, Serializtion, konfigurálható Enter Play Mode.
- Szerkesztő és csapat munkafolyamatok: Új Unity Editor külső, Gyorskeresés, UI Builder most már Preview-ban is.
- Platformok: Google Stadia támogatás, AR Foundation frissítések, további új eszközök a VR és a mobil fejlesztők számára, új Input System és még sok más.
- Grafika: Production ready High Definition Render Pipeline (HDRP) és Visual Effect Graph, valós idejű Ray Tracing előnézetben, Universal Render Pipeline, Shader Graph, terep és a világítást fejlesztések.
- DOTS és a DOTS mintaprojektek: A DOTS mintaprojekt bemutatja, hogy az összes új DOTS csomag hogyan működik együtt egy többjátékos lövöldözős játékban, beleértve a DOTS Game Code frissítéseket, a DOTS Netcode kódot, a Konverziós munkafolyamatot, az Unity Live Link-et és még sok mást.