CA Technologies

Professzionális, nagyvállalati Service Management (többek között Service Desk) megoldások

A CA (korábban Computer Associates International) a világ egyik legnagyobb szoftver gyártója, rendelkezik felhő és mobil megoldásokkal, valamint SaaS (Software as a Service) konstrukcióban is biztosítja termékeit. A cég a 2018-as felvásárlás óta a félvezetőgyártó Broadcom egyik leányvállalata.

A CA megoldásait 4 portfólióba sorolja:

A Devcenter portfólió termékeivel a teszt alapú fejlesztés és folyamatos validáció révén az alkalmazások elkészítését gyorsítja fel. Az Devcenter eszközök az alábbi területeket támogatják: release automatizáció, teszteset optimalizáció, tesztadat kezelés, alkalmazás minőség biztosítás és tesztelés, alkalmazás tervezés, fejlesztés és tesztelés, változás kezelés, automatizáció.

Az Intellicenter termékei a helyes IT befektetési döntést szolgálják, átfogó képet adnak a szolgáltatásokról és eszközökről, így üzleti szempontból támogatják az informatikát. A projekt és portfólió menedzsment és service menedzsment termékek tartoznak ehhez a termékcsaládhoz.

Az Opscenter portfólió olyan eszközöket tartalmaz, melyek monitorozzák a rendszereket és az infrastruktúra teljesítményét és elérhetőségét. Az alábbi területek tartoznak az Opscenter portfólióba: alkalmazás teljesítmény menedzsment, big data menedzsment, infrastruktúra menedzsment, mentés és visszaállítás, teljesítmény és automatizáció, kliens automatizáció, adatbázis menedzsment, workload automatizáció, mobileszköz menedzsment.

A Securecenter termékek a megfelelő személyek megfelelő eszközökhöz rendelt jogok biztosításával képessé, és ugyanakkor biztonságossá teszik a nyitott vállalat koncepcióját, bárhol is legyen a felhasználó. Securecenter témakörök: identity management, autentikáció és Single Sign-On, API management, fizetés biztonság, biztonság kezelés, adatvédelem.

A Ker-Soft több éve a CA magyarországi partnere, számos megoldás szállítója. A CA több száz terméke közül elsősorban a CA Service Management portfólió megoldásainak forgalmazásával foglalkozunk.

Forgalmazott CA termékcsoportok

CA Service Desk Manager

CA Asset Portfolio

CA Service Catalog

CA Service Management megoldások

A CA Service Management termékcsalád tagjaival – CA Service Desk Manager, IT Asset Portfolio Management és CA Service Catalog – kifinomult nagyvállalati Service Management megoldások implementálhatók, melyek rendkívül összetett és bonyolult környezet működtetésére is alkalmasak. A CA Service Management megoldással növelheti a szolgáltatások értékét – az üzlet számára is érthető szolgáltatás csomagokat nyújthat, kontrollálhatja a költségeket, továbbá biztosíthatja a vállalati eljárásoknak és szabályozásoknak való megfelelőséget.

Az ITIL, mint legjobb IT Service Management gyakorlat bevezetése

Az ITIL keretrendszer az IT szolgáltatás menedzsment megértését és beépítését szolgáló, legjobb gyakorlati megoldások tárháza. Az ITIL egyre szélesebb körben terjed, adaptációja és a kulcs folyamatok implementációja már világszerte zajlik.

A CA Service Management megoldás 15 IT Service Management (ITIL v3) folyamatot támogat:

  • Availability Management
  • Capacity Management
  • Change Management
  • Event Management
  • Financial Management
  • Incident Management
  • IT Service Continuity Management
  • Knowledge Management
  • Problem Management
  • Release & Deployment Management
  • Request Fulfillment
  • Service Asset & Configuration Management
  • Service Catalog Management
  • Service Level Management
  • Service Portfolio Management

CA Service Desk Manager

A CA Service Desk Manager termék a CA Service Management termékcsalád része, amely integrálja a CA IT Asset Manager és a CA Service Catalogue termékeket is.

A Service Desk megoldás a kérésteljesítés, incidens-, probléma-, változás-, konfiguráció kezelés, szolgáltatási szint-, és tudásmenedzsment folyamatok szoros integrációjával támogatja az üzemeltetést. A CMDB (content management database) grafikusan megjeleníti a szolgáltatásokat és a rájuk ható IT eszközöket. A mobil megoldás és a kollaboratív önkiszolgáló felület modern felhasználói élményt nyújt az üzleti felhasználók és döntéshozók számára. Az önkiszolgáló felületen az igények rögzítése, megtekintése és tudásbázis bejegyzés keresése végezhető. A CA Service Desk megoldás beépített riportokat és szerepkörökhöz rendelhető műszerfalakat tartalmaz. Ezek segítségével a szolgáltatás minősége, a felmerülő kockázatok és költségek ellenőrizhetők. A CA Service Management implementáció érettsége tovább növelhető az ún. Quick Value tartalommal, amely több ezer fős online felhasználói közösség által megosztott service desk tapasztalatok és eljárások hozzáférését biztosítja.

A termék kiemelt funkcionalitása:

  • integrált, átfogó szolgáltatás támogatás az alábbi folyamatokon keresztül: Incidens kezelés, Probléma kezelés, Eszköz-, és Konfiguráció kezelés, Változás kezelés, Kérés teljesítés, Szolgáltatási szint menedzsment, Tudásbázis kezelés
  • modern, kollaboratív önkiszolgáló felület
  • feladat automatizálás workflow támogatással
  • mobilra optimalizált verzió
  • integráció a CA Service Catalogue és CA IT Asset Manager termékekkel
  • integrált beépített riportok
  • Service Provider modell támogatása több tenantos verzióval

CA IT Asset Portfolio Management

A CA IT Asset Portfolio Management eszközkezelő szoftver szerves része a CA Service Management megoldásnak. A CA IT Asset Management két komponense a hardver, illetve szoftver kezelést biztosító CA Asset Portfolio Management és CA Software Asset Manager.

A termék biztosítja egy adott eszköz költséghatékony rendelkezésre bocsátását, a kihasználatlan eszközök átcsoportosítását, a szoftver licencek ellenőrzését. Támogatja a hardver és szoftver igénylések automatizált ellenőrzési, jóváhagyási és teljesítési folyamatait, valamint a szabályozásoknak, vállalati eljárásoknak való megfelelőséget. Segítségével kontrollálhatóak az informatikai eszköz kiadások.

A termék kiemelt funkcionalitásai:

  • szoftver menedzsment: automatikus szoftver felderítés, licenc gazdálkodás támogatás, életciklus nyomon követés, szoftver könyvtár
  • hardver menedzsment: felhasználók hozzárendelése hardware eszközökhöz, raktárkészlet nyilvántartása, életciklus nyomon követése
  • pénzügyi menedzsment: költségek nyilvántartása, potenciális beszállítók nyilvántartása
  • beszállító kezelés: garanciák, költségek nyilvántartása
  • szerződés kezelés: szerződések összerendelése hardware és szoftver eszközökkel
  • felhasználói felület és alkalmazás integráció a CA Service Management termékcsalád tagjaival

ca service catalog

A CA Service Catalog segítségével a felhasználók egy egykapus, web áruház felületen tudnak igényeket feladni. A CA Service Management megoldás részeként szorosan integrálható a CA Service Desk Manager termékkel.

A katalógusban szereplő szolgáltatások igénylése jogosultsági beállítással szabályozható. A szolgáltatások grafikus és szöveges formában is definiálhatóak, publikálhatók. A termék kezeli a jóváhagyási folyamatokat, pénzügyi elszámolásokat, rugalmas számlázási funkciót biztosít.

A termék kiemelt funkcionalitásai:

  • katalógus struktúra, opcionális és kötelező szolgáltatáselemek csoportosítása
  • önkiszolgáló ügyfélszolgálat: ügyfélhez igazítható felület, többtenantos kialakítás, igények feladása, és megtekintése
  • többszintű igény jóváhagyás definiálása
  • igények automatikus kiosztása megoldóknak, jóváhagyóknak
  • átlátható szolgáltatás költségek és teljesítmények – költséghelyek nyilvántartása, pénzügyi kimutatások elkészítése
  • MSP (Managed Service Provider) üzleti modell támogatása

CA technologies szoftver vásárlás

CA Technology terméket vásárolna? Forduljon bizalommal a Ker-Soft-hoz a CA szoftverek hivatalos forgalmazójához. További információért, árakért forduljon kereskedőinkhez a sales@kersoft.hu címen, vagy a tekintse meg webshopunkat.